Misją Kolegium Jagiellońskiego Toruńskiej Szkoły Wyższej jest przyczynianie się do ustawicznego podnoszenia wykształcenia przez upowszechnianie wiedzy, kształcenie umiejętności praktycznego wykorzystywania jej w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu.
WIZJA KJ-TSW
KJ-TSW kształci wysoko wykwalifikowane kadry dla gospodarki i
instytucji publicznych w szczególności specjalistów z zakresu nauk
społecznych. Kadra akademicka (pracownicy naukowo-dydaktyczni) wybitni
praktycy z kraju i zagranicy, mobilni otwarci na świat, posiadający
bogate doświadczenie badawcze i dydaktyczne zdobyte w innych uczelniach.
Studenci mający możliwość świadomego wyboru profilu studiów do swoich
zdolności i zainteresowań , świadomie kształtują wizję kariery zawodowej
. Odbywają praktyki zawodowe organizowane we współpracy z pracodawcami.
Studenci wykazujący się osiągnięciami w nauce otrzymują wsparcie
finansowe. Absolwenci posiadają wiedzę i umiejętności pozwalające
przystosować się im do zmian gospodarczych i społecznych. Absolwenci
oraz KJ-TSW podtrzymują kontakt, uczelnia pomaga w podniesieniu
kwalifikacji w ramach programu „kształcenia przez całe życie”.
Pracodawcy, pomagają KJ-TSW w identyfikacji niezbędnych kwalifikacji i
potrzeb na rynku pracy. Dyplom KJ-TSW jest uznawany za wiarygodny,
potwierdzający ukończenie studiów wyższych oraz zdobyte przygotowanie
zawodowe.
CELE STRATEGICZNE
Znaczące podniesienie jakości we wszystkich obszarach funkcjonowania KJ-TSW.
DYWERSYFIKACJA
- prowadzenie studiów I i II stopnia,
- wprowadzanie nowych kierunków i specjalności ,
- uzyskanie tych samych efektów kształcenia w trybie niestacjonarnym jak w stacjonarnym.
OTWARTOŚĆ
- otwarcie na otoczenie społeczne poprzez utrzymywanie partnerskich relacji i odbiór sygnałów z tego kierunku,
- inicjowanie działań poprzez organizację „dni otwartych”, konferencji, paneli oraz uczestnictwo w inicjatywach regionalnych,
- współpraca z pracodawcami umożliwiająca zdobycie kwalifikacji niezbędnych dla istniejących stanowisk pracy,
- zaangażowanie praktyków do uczestnictwa w procesie dydaktycznym,
- dbałość o opinie studentów, absolwentów i pracodawców o programie nauczania, jakości zajęć, kompetencji kadry,
- otwartość na potrzeby edukacyjne różnych grup wiekowych oraz środowisk.
MOBILNOŚĆ
- przygotowanie studentów do funkcjonowania w społeczności globalnej,
- pracownicy dydaktyczni posiadający stopień naukowy uzyskany w innej uczelnie Toruń niż ta którą ukończyli i są zatrudnieni,
- zatrudnienie w KJ-TSW kadry akademickiej z ośrodków zagranicznych,
- realizacja przez studentów praktyk zawodowych podczas studiów,
- realizacja w KJ-TSW celów Procesu Bolońskiego.
JAKOŚĆ
- konkurencja jako czynnik stymulujący podnoszenie jakości oraz ograniczający koszty,
- efektywność w gospodarowaniu ograniczonymi zasobami finansowymi poprzez zwiększenie efektywności zarządzania i
- organizacji uczelnie Toruń KJ-TSW,
- profesjonalne zarządzanie kadrą, zasobami lokalowymi i finansowymi,
- wprowadzenie zarządzania marketingowego w uczelni,
- wprowadzenie elektronicznego zintegrowanego systemu zarządzania uczelnią, transparentność w wypełnianiu obowiązków informacyjnych z zakresu i charakteru prowadzonej działalności.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz